Saturday, November 22, 2008

Psssst...Quarantine!!!


Psssst..ni nak cite ni, tadi pi la nengok wayang ngan housemate i...citenye adalah Quarantine...kitorang ni memang peminat cite2 antu ni...syok tengok sambil jerit2...tapi tadi bukannye kitorang je yg jeritssss tapi satu panggung tau...cuma yg lahar nye ade kapel kat sebelah i ni....i ingat diorg pun turut sama menjeritssss tapi rupanya merengek2 kesedapan....memang barua.....ade ke patut si jejans ni nak sorok muka kununnya takut tapi menyorokkan muka di celah lurah dendam lahanat si pompuan tu....lupakan pasal tapir tu....cite tu memang best laa....cuma leh buat pening2 sikit coz rakaman filem tu dibuat seolah2 diorg merakam kejadian sewaktu ia terjadi...gitew ayat skema i....cite ni konsep2 Cloverfield n Blair Witch Project leeee....kamera yg tunggang langgang tu....harusssss tengok uolsssss.....

2 comments:

cik_ah82 said...

ko la yg lahar jerit paling kuat sekali tu kan?

khairul azman onggon said...

Patut org yg jerit kuat ni kena Quarantine.. baru aman sket panggong wayang tu.. ekekekeke