Saturday, December 13, 2008

Bulu dan Buku....ermmmm melets sangat....















Bulu Atas Dashboard....Very the drama...

Bulu....masa amik pic ni ari tengah ujan n sejuksss...entah napa sehari sebelum raya haji aku pi gatal nak taruk bulu dalam kete kete aku ni....adakah bulu itu seksi??? aukkkkk.....hehehe....kal nak tau har bul ni berap, ad la dal serat ring....ver the.....but puas uolssssss......lag sat kal nak drag pak je bul ni dah jad div.......gitewwwwww.....tak tau la abe kerul n pompuan sengal sarah tu tau tak apa aku tulis ni....ni lagi satu citer....dah ade mak hayam baru kat opis.....pecah lobang ngan ari dari ari memula masuk....nak cover kunun.....last aku kantoi kannnn.....gelak besar risal bila tau pasai benda ni.....nak tau sapa mak ayam itewww....kite nantikan episod seterusnya....hikhikhik

Tensionnnn lagik.....
Bila tengok dua benda alah ni tension jak rasanya....haaaa 16 ni peksa jabatan....benci....dah sik ada masa nak study....(eh tapi ade lak masa aku tulis blog kan....lahar tul aku ni). Tapi nasib baik jugak aku tak pi tengok najis mughallazah yg sarah tgk dalam toilet tu...confirm kalo aku tengok 44 ari aku biolsssss.... tak sangka aku sarah berjiwa Indah Water. Ver the gel uolsss. Papehal pun doakan aku n kak ira berjaya.....hahahahaa

1 comment:

cik_ah82 said...
This comment has been removed by the author.